Hemma hos AJ

Igår var det helkväll hemma hos AJ. Då jag var ledig så tänkte jag att man kunde umgås lite, utan att direkt känna av pressen att man ska sova innan jobbet. Nu var jag förstås ganska så trött redan vid halv ett på natten, så jag åkte hem då. Men fram tills dess hade vi haft det rätt så trevligt. Fick laga lite mat, potatisgratäng med kassler, kryddad med lime och örter. Det var faktiskt riktigt gott, lyckat skulle man kunna säga. Efterrätt åt vi också, naturligtvis paj med den smarriga smultron/vaniljglassen. Jordgubbe och blåbär var det som gällde igår. Men laga mat och äta var inte allt vi gjorde. Sällskap till maten hade vi också, AJs bror Linus och deras systerson John.

Det blev lite guitar hero, vilket jag är fullkomligt hopplös på... känns det som i alla fall. Vissa partier hänger jag med ganska så bra, men när jag väl tabbar mig... då tabbar jag mig rejält. När vi körde duell så fick jag alltså ganska så rejält med spö av AJ. Nåja, jag spöade honom på Dreamcast, så det är väl lika då. Det var inte bara det att jag var dålig som gjorde att jag förlorade på Guitar Hero, AJ är bra på det, så han vann med all rätt! Efter spelandet så blev det film, Ocean's 11. Mycket underhållande! Började titta på tvåan också, men det var lite väl segt för min del. Direkt när jag kom hem blev det sängen, orkade läsa två sidor i boken innan jag var så trött så att jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0