Helgen, mat och spel

Så har ytterligare en helg passerat. I lördags blev det lite matlagning och film tillsammans med AJ, vilket var rätt så lyckat måste jag säga. Lång promenad dessutom, vilket också var lyckat. Det var ett tag sedan vi hade såna kvällar. Till mat blev det isterband och wookade rotfrukter, och till efterrrätt blev det inte paj, utan vi käkade annanas, galiamelon, morots- och gurkstavar. Nyttigt värre alltså, och inte så fruktansvärt dyrt. Rotfrukter är ju väldigt billigt nuförtiden, och det är faktiskt ganska så gott. Till film blev det Zero Effekt, en riktigt trevlig liten rulle som jag förvisso sett ett par gånger tidigare men som är värd att plockas fram lite då och då. Annars så blev det en del spelande vid datorn under helgen som gick, mest Sims 2 men också någon timmes FM igår. Hoppade över gårdagens promenad eftersom jag kände mig allmänt slö och trött.

Kommentarer
Postat av: AJ

Var det så melonen hette, jag fattade aldrig det.

2009-11-09 @ 23:23:02
Postat av: Anonym

Det var så det stod på kvittot i alla fall... i affären tog jag bara en som verkade bra!

2009-11-10 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0