Promenad och pang i skallen

Efter att ha "latat" mig igår, genom att låta bli att promenera fick det bli en extra lång idag. Så extremt lång var den kanske inte, men 1 timme och 35 minuter är den längsta hittills. När jag kom ut så regnade det, så jag tänkte först att det skulle få bli en kort promenad, men tänka sig, det slutade faktiskt regna. Då fick det bli en liten runda till, och sen fick det bli en liten bit till. Till slut så blev det en ganska så ordentlig bit. Var nere i stan, och sen bort förbi vattentornet upp till högskolan, sen blev det en runda där innan jag tog en omväg tillbaka hem. Känner att det gjorde viss nytta också, är faktiskt lite småtrött. Nu ska jag se klart Evil Dead 2 och sen blir det kanske Army of Darkness.

Imorse skulle jag lämna lite tidningsbärarskräp vid avlämningsplatsen efter min runda. Råkade av misstag lasta på så fel att vagnen fick för mycket bakvikt och så slog det runt. Maximal otur, jag fick handtaget i huvudet, och det blev en ganska så ordentlig smäll. Tror dock inte jag fått några bestående men av det. Tur i oturen var att jag hade mössa på mig som dämpade smällen, och att smällen tog två centimeter ovanför tinningen. En natt till och sen helg, gött!

Kommentarer
Postat av: AJ

Akta dig, det låter inte bra att vagnen börjar ge dig stryk ;).

2009-11-06 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0