Huvudvärk igen

Idag hade jag en sån där dag, en sån som man önskar att man inte vaknat upp till. Hade fruktansvärt ont i huvudet stora delar av dagen, och det började egentligen redan när jag vaknade. Testade med huvudvärkstabletter, men det hjälpte inte. Orkade sitta vid datorn ett par timmar, men sen blev det för mycket och jag låg en stund i sängen istället. Åt en bulle och sov sedan en stund, ett par timmar kanske. Efter det var det inte riktigt lika illa, men dåligt ändå. Tog mig dock i kragen och gick ut en sväng för att få frisk luft, och sen åt jag lite mer. Nu är det helt ok igen, känner mig bara lite sliten. Väldigt irriterande att sånt här händer ibland, men som tur är sker det inte så ofta. Senast var i slutet av augusti skulle jag tro, och innan dess i slutet av juni. Gängen innan dess minns jag knappt, men det kan ha varit i våras nån gång. Funderar lite på att kolla upp om det är migrän man har, för det vore uppskattat om man kunde göra något åt det när det väl händer. Hela dagen blir förstörd, och om jag haft ett jobb på dagtid, eller skola, så hade jag varit tvungen att stanna hemma. Nåja, vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0