Pokermästaren återvänder, typ

Så, nu är jag fast i träsket igen, kanske. Spelade poker för första gången på ganska så länge, och det gick väl lite sådär. Slutade på plats 77 av 172. Spelade på ett stabilt bord ganska så länge, det hände inte så jättemycket, utan markerna bytte hand lite fram och tillbaka, fram tills en åkte ut och jag hamnade på ett nytt bord. Väl där så funkade det inte längre, jag hade minst antal marker och blev ganska så enkelt bortmanövrerad på ett par händer innan jag bestämde mig för att satsa på en någorlunda sjyst hand. Nu sket det sig och jag åkte ut, men det var kul så länge det varade, och det kostade inte så mycket heller. 5,50 kr förlorade jag och än så länge ligger jag på plus när det gäller Poker. Plus 20 spänn är det nog.

Nej, jag är inte beroende av poker om du undrar det. Men jag gillar lakritsskruvar, och det är jag lite beroende av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0