Sista tentan gick bättre än förväntat

Jo förresten! Jag fick VG på den sista tentan för terminen! Var precis inne och kollade på ladok och fick se detta. Jag vet inte vad jag ska tycka, anser själv att jag definitivt hade kunnat göra bättre ifrån mig. Skrev till och med här på bloggen att det var min sämsta tenta den här terminen. Nu var det dock inte så, tydligen, eftersom jag fick högsta möjliga betyg enligt den svenska betygsskalan. Jag undrar om jag någon gång kommer att ha orken att åka in och hämta mina tentor, känner mig lite tveksam till det just nu. Lite nyfiken är man nog, men förmodligen inte tillräckligt för att åka tåg tre timmar, typ. Det här ska dock firas, eller inte... känner ingen direkt glädje av att få VG, det viktigaste är ändå att man bli klar till slut.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag jobbar till 14 imorgon sen är jag ledig lördag och söndag. Fan så skönt det ska bli! längta :D

2008-06-19 @ 20:24:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Malin

Grattis till ditt VG!

2008-06-27 @ 23:27:01
URL: http://devilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0