Kaffe på gång?

Om sexton dagar är det exakt ett år sedan jag ställde ner kaffekokaren i källaren. Jag slutade dricka kaffe, åtminstone till vardags. Det har känts mycket bra, men den senaste tiden har suget varit stort att ta upp den igen. Idag så hade jag behövt det på allvar. Har nog inte varit så trött på länge. Skulle sitta och läsa kurslitteraturen och det gick ordentligt trögt, och jag blev bara tröttare och tröttare. Provade med en kopp te till, men det hjälpte föga. Det hela slutade med att jag somnade, och sov i någon timme nu på eftermiddagen. Så ska det inte vara om man ska lyckas läsa litteratur. Dessutom så är det en ganska så jobbig bok att läsa. Stora sidor med mycket, och liten text på varje sida. Det tar en stund att ta sig igenom den, det känns nästan lite hopplöst. Att det är på engelska gör inte det bättre heller. Nämen, det är väl bara till att fylla på med lite kaffe i skafferiet och plugga på. Kan ju behövas nu när man får så konstiga sömnrutiner också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0